Sunday, March 2, 2014

Phrasal Verbs

Phrasal Verbs






A


-


Β


blow up = ανατινάζω


break down = χαλάω


break in/into = διαρρηγνύω


break out = ξεσπώ/δραπετεύω


break up = χωρίζω, σταματώ ένα δεσμό


bring about = προκαλώ, προξενώ


bring sb/sth along = φέρνω μαζί μου κάποιον ή κάτι (sb=somebody, sth=something)


bring back = επιστρέφω κάτι σε κάποιον


bring on = προκαλώ


bring up sth = λέω, αναφέρω κάτι


bring up sb = αναθρέφω κάποιον


C


call off = ματαιώνω, ακυρώνω


carry on = εξακολουθώ, συνεχίζω να κάνω κάτι


check in = υπογράφω για την διαμονή μου σε ξενοδοχείο


check out = ρίχνω μια ματιά , φεύγω από ένα ξενοδοχείο επιστρέφοντας το κλειδί και πληρώνοντας τον λογαριασμό μου


clean up = καθαρίζω, τακτοποιώ


come across = συναντώ/βρίσκω τυχαία




come along = ακολουθώ, πηγαίνω μαζί με κάποιον ή προοδεύω, προχωρώ
come back from = γυρνώ, επιστρέφω
come down with sth = "κολλάω" μια ασθένεια
come from = προέρχομαι
come round = συνέρχομαι, ανακτώ τις αισθήσεις μου ή επισκέπτομαι, περνώ από κάπου
come up = αναφέρομαι, προκύπτω
come up with = βρίσκω, σκέφτομαι (μια ιδέα,ένα σχέδιο κτλ.)
count on someone = βασίζομαι σε κάποιον


D


do up = επισκευάζω, ανακαινίζω
drop by = επισκέπτομαι κάποιον ή πηγαίνω κάπου (συνήθως χωρίς να το έχω προγραμματίσει)
drop off = πηγαίνω κάτι ή κάποιον κάπου με αυτοκίνητο


F


fill in = συμπληρώνω


G


get sth across to sb = κάνω κάτι σαφές σε κάποιον
get along = τα πηγαίνω καλά με κάποιον

 

No comments:

Post a Comment